Problémy a poznatky s 2.0TDI 103kW

Zde najdete diskuzi k problémům s opravami, provozem aut, přestavby atd.

Problémy a poznatky s 2.0TDI 103kW

Příspěvekod kornout v úte lis 06, 2007 11:27 pm

Dnes mi volal známej , že maj Octu A5 2.0TDI 103kW rv. 2004 a že prý do ní dávaly motor z roku 2007. Prý vše OK, jen je prý chyba ohledně komunikace se vstřikovači, jsou jiné, nebo jsou stejné?
Nechápu co jim tam mohlo zlobit, pochopil bych, že by to třeba nejelo tak jak má, že by ty vstřikovače měly jiné hodnoty, ale že by to nejelo vůbec?
Naposledy upravil kornout dne ned pro 02, 2007 9:24 pm, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v stř lis 07, 2007 6:57 pm

Zatím mám info jen po telefonu a to kusé od člověka, co tomu skoro nerozumí. V sobotu to maj přitáhnout, tak to napíchnu a uvidíme.
Nevíte někdo, jestli ty vstřiky maj alespoň stejná čísla, či ne?
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v čtv lis 22, 2007 9:07 pm

tak dnes jsme to napichly:


Číslo dílu: 03G 906 016 AN
Díl a/nebo verze: R4 2,0L EDC 0000SG 5402
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 00000
3 závad nalezeno.
18049 - prectete pamet zavad Klimatizace
P1641 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 184.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.31 V
Provozní stav: 00000100
Teplota: 6.3°C
bez jednotek: 144.0

16486 - meric hmotnosti vzduchu (G70): signal prilis maly
P0102 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 189 /min
Kroutící moment: 184.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 10.26 V
Provozní stav: 00000100
Váha vzduchu: 850.0 mg/str
Váha vzduchu: 0.0 mg/str

18072 - rizeni ventilu pumpy-trysky: chyba v el. obvodu
P1664 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Otáčky: 189 /min
Kroutící moment: 202.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 10.56 V
Provozní stav: 00000100
Teplota: 9.0°C
Provozní stav: 01010000


Readiness: 1 2 0 1 1

Jen ještě dotaz, když odpojím přívod nafty ahodím to přímo do nějaké flašky, tak to podávací čerpadlo moc nedává, jen takovej čůrek, mělo by to vystříkonout, né? Jako u benzína.
Auto ani neškytne, ale zpátečkou se nafta vrací zpět do nádrže.
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v čtv lis 22, 2007 9:33 pm

Indi píše:Koukněte na čísla těch vstřiku, ale asi to bude chtít najít rozdíl v softu, jestli je(asi bude).

Podle ETKY a ETOSu byly pro motory 2.0 TDI 16V 103kW bez PDF jediné vstřikovače, ale podívám se, jestli tam neadli vstřikovače z auta s PDF. Vím 100% že se v tom někdo hrabal, dokonce je v autě hozenej navíc i svazek ei. co je v hlavě u vstřikovačů.
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v čtv lis 22, 2007 10:08 pm

To je, je to ale kámoše, tak se musím snažit. Pokud to budu zítra rozebírat, tak udělám foto, sposta lidí to bez deklu ještě neviděla.
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v pát lis 23, 2007 8:44 pm

Tak vstřikovače maj číslo 03G 130 073D, v ETCE jsem je nenašel řj motoru má číslo 03G 906 016AN.
Auto je GV rv 03, motor je tam prý jinej, měl by to být z Octy rv. 2006.
Jedná se o 2.0 16V bez PDF.
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v úte lis 27, 2007 10:17 pm

Takže dnes jsem se tomu zase chvilku věnoval.
Auto komplet je rv.03, motor 05, v autě byl hozenej ještě jeden el. svazek z hlavy, podle kódu, je to rok 05, což jsem nečekal, myslel jsem že to je ten z původního motoru, na motoru je svazek z roku 03, takže už to někdo musel měnit. Svazky maj jiné zástrčky do vstřikovačů, tudíž vstřikovače musejí být v těchto ročníkách jiné.
Rozdíly mezi svazky jsou 2 u roku 03 maj všechny vstřikovače společnou kostru, u 05 jsou kostry 2 spojené 1a4 válec a 2a3 válec.
Druhý rozdíl je, že na konektoru co je na boku hlavy jsou přehozeny pozice 1a2 válce.
Dále kostra na vstřiky vůči kostře auta odpor 1.2 kohm.
Ještě nemám schéma zapojení, ale nevíte někdo, zda je kostra na vstřikovače plná kostra, či jde přes řj motoru?
Pár fotek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod kornout v úte lis 27, 2007 10:19 pm

Hádanka, k čemu je ten modrý drát??? :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod vaha v stř lis 28, 2007 7:18 am

kornout píše:Hádanka, k čemu je ten modrý drát??? :D

že by nulák :lol:
vaha
Pisálek
 
Příspěvky: 111
Registrován: ned kvě 06, 2007 10:25 am
Bydliště: hk kraj

Příspěvekod kornout v ned pro 02, 2007 9:22 pm

Tak hoši nikdo nic na tu hádanku, to je teda ostuda, jedinej Váha to zkusil?!!!!!!!
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod mvolesko v ned pro 02, 2007 9:31 pm

koukam ze to vede ke kazdymu vstriku ais to neco meri :)
PodpisÚpravy software Ladeni online na MAHA LPS300Měření výkonu tel: 608 964329
http://profituning-praha.cz/kontakt
Dobronická 778, PRAHA 4
Uživatelský avatar
mvolesko
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 2577
Registrován: ned úno 18, 2007 11:30 am

Příspěvekod ron v ned pro 02, 2007 10:14 pm

ještě jsem to neviděl , ale není to k žhavící svíčce?
ron
Pisálek
 
Příspěvky: 70
Registrován: ned dub 08, 2007 9:12 pm

Příspěvekod mvolesko v ned pro 02, 2007 10:24 pm

ron píše:ještě jsem to neviděl , ale není to k žhavící svíčce?


jo to bude ono :wink:
PodpisÚpravy software Ladeni online na MAHA LPS300Měření výkonu tel: 608 964329
http://profituning-praha.cz/kontakt
Dobronická 778, PRAHA 4
Uživatelský avatar
mvolesko
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 2577
Registrován: ned úno 18, 2007 11:30 am

Příspěvekod kornout v ned pro 02, 2007 10:26 pm

mvolesko píše:
ron píše:ještě jsem to neviděl , ale není to k žhavící svíčce?


jo to bude ono :wink:

Pěkné, ron :D
Chtěl bych je u toho měnit :evil:
PodpisDiagnostika VW group a úpravy SW
tel.775 687 954

BMW :-D
T5 cca150-160PS dělník bez emocí
KTM EXC-R 450 příjemná hračka
Uživatelský avatar
kornout
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 4877
Registrován: pon úno 19, 2007 8:41 pm
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvekod ron v ned pro 02, 2007 10:44 pm

to taky jednou přijde :), jinak máš pěkný psi, to štěně už asi bude trochu větší, co?
ron
Pisálek
 
Příspěvky: 70
Registrován: ned dub 08, 2007 9:12 pm


Return to Výměny, přestavby, opravy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník